Home Wie zijn wij Pacelli school

Pacelli school

Wie zijn wij
Basisschool Pacelli bestaat al sinds 1956. We zijn een gezellige, kleine school in de Morswijk in Leiden.
De Pacellischool is een katholieke school. Wij staan open voor gezinnen met andere geloofsovertuigingen. Dit betekent dat de school toegankelijk is voor iedereen, mits de ouders en kinderen onze katholieke identiteit respecteren.

In onze Schoolgids kunt u veel informatie vinden.

Ons monumentale gebouw is in 2018 vernieuwd. Het voldoet weer helemaal aan de eisen van nu, met veel ruimte en licht. In de nieuwe speelzaal geven we kleutergym, maar we kunnen de zaal ook ombouwen tot een theater voor de schooltoneelclub. We hebben midden in het gebouw een uitgebreide schoolbibliotheek. Met onderstaande foto’s en en in bovenstaand filmpje krijgt u een impressie van ons vernieuwde gebouw. Op de pagina: Een kijkje in ons gebouw kunt u virtueel door het gebouw lopen.

Wie zijn wij - Pacelli school

Gebouw - Pacelli school